www.katedrala.cz


         
Vložil/a KarelNovotny, Ne, 03/28/2010 - 12:31

Internetový marketing je nedílnou součástí firemního marketingu. SEO marketing, je kombinací technik a technologií, které mají za cíl dosažení stanovených cílů na poli internetu. Aby Vaše firma mohla na internetu předstihnout konkurenci a být na internetu efektivní, musí být vidět. Proto je třeba vhodně zkombinovat techniky, které Vám zajistí lepší postavení vzhledem k Vašim konkurentům. Aby byl internetový marketing efektivní, musí korespondovat s marketingovou strategií Vaší firmy. Je nutné, aby byl kvalifikovaně sestaven v souladu s celkovými cíli firmy. Marketingovou strategii připravujeme až tehdy, pokud jsme pro Vás připravili seo analýzu. Analýzu stránek z hlediska jejich konkurenceschopnosti ve vyhledávačích lze rozdělit do několika kroků, které je potřeba před optimalizací provést. Bez důkladné SEO analýzy není možné webové stránky optimalizovat, a klienti díky analýze pochopí kde je problém a proč je potřeba provést navržené úpravy. Seo analýza je nezbytná pro kvalitní zjištění marketingové strategie. V naší široké nabídce internetového marketingu narazíte i na pr články. Publikování PR článků na internetu nám přináší i nezanedbatelnou SEO výhodu. Do článků lze umístit tzv. zpětné odkazy na daná klíčová slova, které nás následně podpoří ve vyhledávačích. Existuje více způsobů, jak na internetu vložit PR článek. První možností jsou obecné PR portály, které jsou zdarma. Jejich nevýhoda spočívá především v tom, že je téměř nikdo nečte a slouží pouze k získání zpětných odkazů. Další možností jsou hodnotné informační portály tzv. pr weby, které jsou navštěvovány tisíci lidmi právě kvůli informacím obsažených v nich. Takový pr web nabízí napsání a publikování placeného PR článku.

reklama: