www.katedrala.cz


         
Vložil/a kovarjarek, Út, 03/16/2010 - 13:52

Budoucnost síťového marketingu a nezaměstnanost

Evropa má stále více nezaměstnaných. Lidí bez práce přibývá navzdory tomu, že stále častěji přicházejí zprávy o oživení ekonomiky. V celé Evropské unii vzrostla v říjnu 2009 míra nezaměstnanosti na 9,3 procenta. Loni v srpnu, tedy ještě v době před plným propuknutím hospodářské recese, dosahovala nezaměstnanost v celé Unii 7 procent.

V USA v říjnu 2009 poprvé od roku 1983 překročila nezaměstnanost 10%. I kdybychom měli věřit zprávám, že finanční krize je na ústupu, podle ekonomické teorie počet nezaměstnaných narůstá ještě zhruba rok poté, co se ekonomika dostane z propadu.

Celým světem hýbá finanční krize. A co to znamená pro firmy, které se zadluží? Po odeznění nejbolestivějšího období krize se začne zdražovat tak, aby zvýšené marže dokázaly pokrýt způsobené ztráty a vydělat na všechny „zachraňovací úvěry“. Konkurenční výhodu bude mít v takové situaci firma, která nezdražuje produkty nadbytečnou logistikou přes prostředníky, neplatí nájmy, nesplácí dlouhodobé úvěry a nevyhazuje za zbytečnou reklamu.

Téměř výhradně si takové postavení udrží jen firmy podnikající s minimem nákladů a distribučních prostředníků, např. formou přímého prodeje. Jinak také možno definovat pojmem MLM, multilevelmarketing, networkmarketing, referenční marketing či síťový marketing. Všechny tyto názvy/ systému spojuje obchod mezi lidmi – obchod bez prostředníků. Že by návrat ke kořenům?

Dnešní třicátníci by se měli připravit na to, že půjdou do důchodu možná až v sedmdesáti letech. A že budou brát v poměru k tomu, co do systému odvedli, méně než dnešní důchodci. Trend navíc směřuje k tomu, že důchody se nebudou moc lišit v závislosti na tom, kolik kdo do systému zaplatí. Češi stárnou a na stále početnější generaci důchodců nebude mít kdo vydělávat.
Mohou vůbec dnešní třicátníci a čtyřicátníci něco dělat, aby nesplakali nad penzí?
Především by na ni neměli spoléhat. Připravit se na to, aby byli schopni pracovat déle a šetřit stranou sami. Mnoho historiků tvrdí, že skončil průmyslový věk a nastal věk informační. V průmyslovém věku lidé celý život tvrdě pracovali, a když odešli do důchodu, postaral se o ně stát nebo jejich podnik. V informačním věku se o sebe musíme postarat sami.

Síťový marketing Vám dává možnosti, jak se o sebe začít starat sami. Jak začít vydělávat a budovat vlastní podnikání s pasivním příjmem.
S produkty, které lidé opravdu potřebují a vyhledávají.
S marketingovým systémem, který zákazníky přitahuje k Vám – není to žádný podomní prodej.
Nemáte co ztratit, můžete jen získat.

Lepší, než předvídat budoucnost, je vytvořit ji.
Bill Gates

Více článků na www.suns.cz

reklama: