www.katedrala.cz


         
Vložil/a Antorr, Út, 08/24/2010 - 14:09

Zažil jsem to sám na své kůži a nejeden dnešní vrcholový i nižší manažer mi to jistě potvrdí. Chceme ve firmě něco změnit, zavést něco nového, ale jak? Pracně hledáme informace, surfujeme po internetu, absolvujeme školení, ale jeden zdroj informací přehlížíme. Vlastní firmu. Stejně tak mizí cenné informace při odchodu klíčových zaměstnanců.   Velkou výhodu mají firmy, v nichž dobře funguje knowledge management. Které vědí, jak tyto potřebné znalosti udržet ve firmě. Ale také jak efektivně předávat znalosti dalším lidem. Pomoc dalším nabízí listopadová dvoudenní konference v Brně pod výstižným názvem Kdyby firmy věděly, co všechno ví, aneb o knowledge managementu ze všech stran. Účastníky konference čekají nejen zkušenosti úspěšných, ale také například praktické řešení případoví studie, několik workshopů. A jedno překvapení, jímž jsou konference organizované vzdělávací společností Motiv P typické. Neboli knowledge management v praxi. Konkrétně v umění kuchařů místa konference, hotelu Holiday Inn. Umění, které není v receptech, ale pouze v předávání zkušeností.

reklama: