www.katedrala.cz


         
Vložil/a Krčál Jaroslav, Pá, 05/20/2011 - 11:23

Při založení firmy je důležité nezapomenout na to zajistit si sídla společnosti. Mnohdy je nutně potřebná i dobrá adresa, aby vás vaši partneři brali vážně. Jindy naopak potřebujete ušetřit peníze a výdaje za chod firmy co nejvíce minimalizovat. V každém případě se vyplatí zřídit si virtuální kancelář. Ceny pronájmů takovýchto kanceláří jsou o hodně nižší, přitom dokážou jejich služby menším firmám dokonale nahradit. Nejlepší je z mnoha důvodů využít služeb virtuální kanceláře v Praze. Zvýší to nejen vaši prestiž, ale navíc ve velkém městě vás to víc ponoří více do anonymity. Firmy zde jsou totiž méně na očích úřadů. Například kdo by stál o kontrolory z finančního úřadu. V některých částech Prahy však sídlí firem tolik, že se kontroloři k vám dostanou i jednou za 100 let. Pokud by finanční úřady prováděly daňové kontroly stejně, jako v roce 2010 hrozilo by společnostem sídlícím v Praze 2 daňová kontrola dokonce jen jednou za 264 let. Oproti tomu například v Blansku mohou podle statistik očekávat firmy berní úřad jednou za pět let.

Ale nejen kvůli tomu je virtuální kancelář dobrá. Profesionální firmy, které se touto činností zabývají, vám zajistí dokonalý servis. Nejen že si od nich můžete objednat přeposílání pošty, ale můžete vlastnit i pevnou linku, kterou přesměrují na vás mobilní telefon. Dopisy můžete mít dostupné on-line. Vaše virtuální asistentka vám upozornění o došlé poště odešle na SMS či e-mail. Na vyžádání vám okamžitě důležitou poštu oskenuje a přepošle. Můžete se domluvit i na využití skutečné kanceláře na několik hodin týdně a k dispozici vám může být i zasedačka. To není ale vše. Můžete si například objednat i živou asistentku, která bude na vaší pevné lince zvedat telefony, představovat se za firmu a zaznamenávat vám vzkazy, nebo hovory přepojovat na váš mobilní telefon. Klienti tak nebudou tušit, že v Praze nesídlíte a naopak s nimi mluvíte z Dolní Lhoty kdesi na venkově.
Profesionální firma vám navíc na vyžádání zajistí i služby tipu docházky a vyřizování na úřadech. Vše stojí ovšem peníze. Je to však zlomek toho, co byste zaplatili za pronájem skutečné kanceláře a dalších lidí, kteří by v ní seděli, a vaše firma by na jejich platy musela vydělávat. Stačí si jen uvědomit, co vše potřebujete zajistit při stálý pronájem kanceláře. Začíná to od nájemní smlouvy, vyřizování smluv a platby společnostem za poskytnutí energií, přihlášení a platby telefonní linky až po vybavení kanceláří. Jednoduché není ani najít spolehlivého a odborně zdatného zaměstnance, zajistit úklid a údržbu pronajatých prostor, nákup a údržba techniky. A vše musíte dělat i v době, kdy stálou kancelář vůbec nepotřebujete. O to všechno se postará profesionální firma za vás. 
Nemusíte se přitom bát, že byste šli do něčeho, co není vyzkoušené. V Čechách i na Moravě využívá virtuálních kanceláří desítky tisíc firem. Například v roce 2010 sídlilo 33 961 firem na adrese, kde bylo v té chvíli evidováno 100 a více firem. Největší zájem je samozřejmě o sídlo v Praze, následuje Brno, poté Ostrava. Oblíbenost Prahy je však stále větší. Přes polovina nově zřizovaných virtuálních kanceláří je zakládána právě v našem hlavním městě.

 

reklama: