www.katedrala.cz


         
Vložil/a Krčál Jaroslav, St, 10/27/2010 - 22:47

Letošní předvánoční období není pro obchodníky lehké. Lidé mají méně peněz na tradiční předvánoční nákupy a vybírají si. Více, než kdy jindy, jsou proto důležité promo akce, při kterých se lidé mohou seznámit s výrobky firmy. Ochutnávky jsou například ideální příležitostí, jak získat i zpětnou vazbu a upozornit na výrobek cílovou skupinu. Pokud o nich přemýšlíte, nemusíte se trápit s jejich organizací. Se svojí nabídkou spěchají specializované firmy, které vám ochutnávky zorganizují. Nejde totiž jen o to postavit do supermarketu stánek s hosteskou. Důležitější je dát celé akci jednotící myšlenku a vymyslet zastřešující kreativní koncept. Zákazníkům by měli ochutnávky nejen skvěle chutnat, ale také by se měli při nich bavit. Je lepší proto svěřit akci odborníkům, kteří vám připraví návrh kreativního konceptu, zajistí vhodná místa, kde se pohybuje vaše cílová skupina, vyberou a proškolí i hostesky. K dispozici mají i speciální promo stánky, nechají vyrobit upoutávky a kostýmy hostesek. Po akci vám předají datové výstupy.
Další možností je využít i celé spektrum Sales promotion, neboli podporu prodeje. Úspěšně realizovaná sales promotion dokáže získat nové zákazníky, nebo si naopak udržet stávající klienty. Patří sem například roadshow, samplingy, spotřebitelské soutěže i již zmíněné ochutnávky.
Pokud se vaše firma nezabývá drobným prodejem je pro ni zajímavější uspořádat nyní na konci roku rauty. Můžete tak oslavit se svými obchodními partnery dlouhodobou spolupráci a pozvat na akci i budoucí firemní klienty. Při dobrém jídle, na speciálně vybraném místě, pak můžete získat i nové zákazníky a dohodnout zajímavé obchody. I zde se vyplatí svěřit  firemní akce specializované společnosti, která vám pomůže vybrat místo a zajistí i výběr jídla, výzdobu, případně i zajímavý program.

reklama: