www.katedrala.cz


         
Vložil/a Krčál Jaroslav, Po, 04/30/2018 - 13:20

Optimalizací webových stránek pro vyhledávače neboli SEO, máte možnost zvýšit návštěvnost svých webových stránek a to tím, že se ve vyhledávači Seznam.cz a Google.cz zobrazujete na dotaz formou klíčového slova na vyšších pozicích. Kdo by netoužil po tom, aby se právě ta jeho stránka zobrazovala na první stránce, že?

Co je třeba pro optimalizaci udělat?

Chcete uspět na internetu? Tak ho použijte a hledejte články pomocí klíčových slov jako „seo“ nebo „optimalizace webových stránek“ a zjistěte si dostatek informací o problematice, aby jste měli alespoň základní přehled. Tento přehled bude minimálně prospěšný pro to, aby jste zjistili, jestli jste schopni investovat desítky až stovky hodin do toho, aby jste se tomuto „seo umění“ naučili a aplikovali na svou vlastní stránku. Pokud zvážíte, že chcete odbornou pomoc, tak hledejte slova jako „seo specialista“ a nejděte si odborníka z okolí nebo na doporučení.


Co dělá SEO specialista?

Pokud má SEO specialista dostatečnou praxi a ví přesně co dělat. Zjistí si všechny potřebné informace, aby věděl jaký je současný stav webové stránky, udělá analýzu klíčových slov, najde rezervy v obsahové části webu, navrhne doporučení na zlepšení a pustí se do budování zpětných odkazů neboli linkbuildingu. Linkbuilding je důležitý off-page faktor, na kterém je třeba pracovat pravidelně každý měsíc.

Vybírejte tedy SEO specialistu, který má nejen dostatek praxe, hodně referencí, ale sednete si i lidsky, protože Vás bude provázet po všech stránkách internetového marketingu, aby webová stránka měla nejen vyšší návštěvnost, eshop vyšší prodeje, ale i za použití správných marketingových kanálů pro efektivní propagaci, která nebude v kolonce „náklady“, ale jako „investice“ nebo „prostředek pro lepší byznys“. SEO specialista může za pomocí svých kolegů nabídnout komplexní služby, aby se na výsledku podílel vždy odborník pro danou oblast marketingu.