www.katedrala.cz


         
Vložil/a Krčál Jaroslav, Pá, 11/12/2010 - 16:24

Společnost Užijsito s.r.o. nastartovala v září 2010, významný posun ve své činnosti a to zásadními personálními změnami. Došlo hlavně k výraznějšímu soustředění na optimalizaci vyhledávačů a posunu na první pozice v jednoltivých klíčových slovech, nárůstu návštěvnosti a prodejů v shopu. Výsledky tohoto razantního kroku se pozitivně projevily v listopadu 2010, kdy se velmi pozitivně projevilo na 300% nárůstu obratu a to díky vyvinutí nového způsobu prezentace v internetových vyhledávačích (SEO optimalizace). V dnešní době je prezentace na internetu nepostradatelnou a nenahraditelnou složkou podnikání. Search Engine Optimization (zkratka SEO, optimalizace pro vyhledávače) je metodika vytváření a upravování webových stránek takovým způsobem, aby jejich forma a obsah byly vhodné pro automatizované zpracování v internetových vyhledávačích. Cílem pak je získat ve výsledku hledání ve vyhledávačích, které odpovídá obsahu, pro danou webovou stránku vyšší pozici a tím četnější a zároveň cílené návštěvníky. Na internetu je v dnešní době vlastní prezentace a reklama důležitou součástí úspěchu každé firmy. Proč tomu tak je? Odpověď je jednoduchá, protože 82 % lidí dnes vyhledává služby, produkty a zboží pomocí internetu. Společnost Užijsito s.r.o. si je vědoma důležitosti této prezentace a v této době jí začala zdokonalovat, což se projevilo na rostoucím zisku díky početnější klientele. Každá firma potřebuje pro své udržení a růst zákazníky, reklamu a vydělávat. A přesně tyto možnosti internet každé firmě nabízí v podobě www stránek, díky kterým se o Vás mohou návštěvníci dozvědět v podstatě vše, co jim tzv. naservírujete. Uzijsito.cz se pod vedením Lubomíra Hermana, opět dostává na výsluní v oblasti zážitků. Důkazem je i nový software, který navazuje na aktuální způsoby robotů, které rozhodují, kde se ve vyhledávači nacházíte. Nová aplikace tzv. „Rybárna“ je multisoftware pro mezinárodní použití a otvírá společnosti UžijSiTo s.r.o. Cestu na další zahraniční trhy, což je pro českou zážitkovou agenturu velký úspěch.

reklama: