www.katedrala.cz


         
Vložil/a Krčál Jaroslav, Pá, 02/22/2019 - 11:58

Přemýšlíte, jak byste mohli zvýšit prodej svého zboží nebo zájem o služby, které nabízíte? Neváhejte a pořiďte si e-shop. Nejenže ušetříte náklady za kamennou prodejnu, ale také svým zákazníkům nabídnete jednoduchý a rychlý nákup přes internet, což je dnes nejoblíbenější způsob prodeje.

1) Příjemný design

Možná se budete divit, ale vzhled dělá opravdu mnoho. A to neplatí jen u lidí a prvního setkání, ale také u webové prezentace a e-shopu. Na první pohled si tak člověk ověří, zda se mu daná věc líbí, a již za pár vteřin si je jistý, jaké pocity v něm daný produkt vzbuzuje. To stejné platí u e-shopu. Příjemný design a líbivý vzhled je proto velmi důležitým krokem, jak své zákazníky oslovit a nenechat je odejít ke konkurenci.

2) Snadno dostupné informace

Dalším krokem, jak zákazníky zaujmout a hlavně jim dokázat, že vaše zboží a vaše služby jsou pro ně ideální, jsou informace. Obsah webu i e-shopu by měl být přehledný, jednoduchý a zároveň by měly být veškeré důležité informace jednoduše dohledatelné. Ať už se jedná o informace o produktech či službách, otevírací dobu, ceník nebo telefonní kontakt pro případné dotazy.

3) Kvalitní texty

Veškeré texty na webu by měly být srozumitelné a výstižné. Není nic nevhodnějšího než dohnat potenciálního klienta k tomu, aby se vydal relevantní informace hledat mimo váš web. Nebojte se zákazníkům poskytnout něco navíc, vyzkoušet můžete například blog, který bude třeba poskytovat inspiraci pro různé varianty využití produktů z e-shopu. Využít můžete online marketing a služby profesionálního copywritera.

4) Profesionální fotografie

Myslete také na to, že kromě textů prodávají i obrázky. Pokud chcete svou webovou prezentaci a e-shop zpracovat opravdu kvalitně a profesionálně, nikdy nezapomínejte na kvalitní a profesionálně pořízené fotografie. Využít můžete profesionálního fotografa nebo fotobanky, které nabízí ilustrační obrázky.

5) Zbytečnosti pryč

Zapomeňte na velké množství textu, zbytečné dekorace a překombinovaný design. V ideálním případě by měl být e-shop jednoduchý, přehledný, a intuitivní tak, aby žádný zákazník neměl problémy s jeho ovládáním.

6) Na prvním místě zákazník

Nezapomínejte uvést viditelně kontakt pro případné dotazy a rady. Myslete na to, že na prvním místě by měl být opravdu zákazník, a pokud bude spokojený, tak váš internetový obchod doporučí i svým přátelům, rodině a známým.

7) Originalita a zapamatovatelnost

Nechtějte zapadnout a splynout s davem. Buďte originální, nebojte se změn a vyzkoušejte veškeré nástroje online marketingu. Věřte, že nové webové stránky a e-shop mohou výrazně pomoct vašemu podnikání. Výběrem profesionální marketingové agentury tak udělejte první krok ke splnění vašeho snu. Buďte vidět!

reklama: