www.katedrala.cz


         
Vložil/a kovarjarek, Po, 03/22/2010 - 15:56

Tento článek nemá za úkol pomlouvat, ale ani vychvalovat RM systémy. Chci Vám zde popsat, co to vlastně RM je, co se z toho dá vytěžit a naopak jaké problémy můžete očekávat. Při psaní tohoto článku jsme nevycházeli ze žádných odborných publikací, ale z toho, co je popisováno přímo v různých RM systémech a hlavně z vlastních zkušeností.

Co je to RM?
Referenční Marketing neboli mnoho úrovňový prodej. Takto se dá prodávat cokoliv. Z produktů např. tablety do aut, Internetové domény (BLUE4NET.CZ – naše příležitost), nebo také různé informace (RM společnosti např. OVB, Skonto, Eurolife).

Jedná se o to, že zisk nemáte jen z toho, co sami prodáte, ale i z toho, co prodají další lidé, které jste do systému zapojili. Různé systémy jsou různě "postavené", ale základní princip fungování je vždy stejný.

Mimochodem systém Referenčního Marketingu byl také navržen na Nobelovu cenu.

Problém RM v České Republice
Proč jsou u nás RM systémy zatracovány a jakmile někdo jen vysloví ta dvě písmena, hned je označován za finančního kriminálníka?

Nejčastější argumenty:
- Vydělat si tolik peněz a tak jednoduše? To musí být podvod.
- Vždyť je to "letadlo", a to je přeci nelegální.
- To nemůže nikdy fungovat, kde seženu další lidi?

Rychlý výdělek pomocí jednoduché práce, to je něco, co nikdo, kdo pracuje nebo pracoval v továrně od rána do večera za běžný nevalný plat, prostě nikdy nepřijme. A když, tak stejně dospěje k tomu, že je to nelegální pyramidový systém.

To je základní omyl, ono to totiž legální je, viz dále v článku o legálnosti. Pokud zájemce překoná i tuto nástrahu, nakonec zkrachuje na tom, že musí shánět nějaké další lidi. Ano, aby byl z RM užitek, musíte mít nějaké spolupracovníky "pod sebou". Ale není to o nahánění lidí. RM musí fungovat tak, že lidé do něj sami budou chtít vstoupit. To je základní problém všech systémů, že v podstatě nenabízejí nic převratného, kromě hromady slibů a líbivých řečiček o bezpracném zisku. Potom se to z prodávání informací zvrhne v hon na lidi, kteří RM vůbec nechápou, ale díky své důvěřivosti se do něj nechají zapojit. Není prioritou takové lidi zapojovat. Tito lidé totiž nikdy úspěchu nedosáhnou, a pak všude rozkřikují, že je to blbost a že to vůbec nefunguje. Nefungovalo to však jen díky jejich neschopnosti. To je problém RM u nás.

Jak je to s legalitou?
Ať si kdo chce co chce říká, RM systémy jsou prostě legální. Pokud by tomu tak nebylo, tak by v důsledku bylo ilegální i prodávání rohlíků na krámě. Opravdu nelegální jsou různé pyramidové hry nazývané letadla. To jsou takové ty systémy typu "pošli peníze na tyto adresy, dopis 20x zkopíruj a pošli dalším dvaceti lidem". Nic víc, nic míň. Nelegálnost spočívá ve vybírání peněz od důvěřivých lidí, kteří za své peníze v podstatě nic nedostanou. Je to to samé, jako byste chodili po domech, vybírali peníze na nemocnou holčičku v Ugandě a peníze si nakonec nechali pro sebe.

U RM je to však jiné, protože se jedná o prodej věcí nebo informací, a to legální je. Lidé předem vědí co za své peníze dostanou, a to si prostě koupí. Nelegálním se to může stát pouze v případě, že takhle někdo podniká, nepřizná příjmy a nezaplatí daň. Každý však může začít i bez živnostenského oprávnění. Do určité výše celkového ročního příjmu z takové činnosti se výdělek zdaňovat nemusí. Jedná se o částku 20 000 Kč ročně, což na vyzkoušení, zda Váš RM bude nebo nebude fungovat stačí.

Další rozdíl mezi pyramidovými systémy (letadly) a Referenčním Marketingem je v tom, že v letadle mohou zbohatnout jen lidé navrchu pyramidy, avšak v Referenčním Marketingu může zbohatnout každý. Každý má stejné podmínky. Dokonce i zájemce, kterého zapojíte do systému Vy, může být mnohem úspěšnější a může vydělávat mnohem více peněz než Vy. Toto je také jeden z důvodů, proč je RM legální – stejné šance a podmínky pro všechny.

Chytání duší...
Kdokoliv Vám bude nějaký RM nabízet, bude Vám jednoduše slibovat závratné výdělky, kterých dosáhnete skoro bez práce. Bude říkat jak on na tom zbohatl, co všechno si už za to koupil a podobně. Věřte tomu, že pravdou z toho všeho je jen slabá polovina. Nikdo Vám totiž nikdy neřekne ty záporné věci. Že aby to ve Vašich rukou opravdu fungovalo, pracovat se prostě musí, reklama, inzerce, jednoduše o sobě musíte stále dávat vědět. A to už něco stojí. I když se dá využít mnoho forem propagace zdarma, přinejmenším Vás to bude stát nějaký čas.

Co tedy dělat, když chcete svůj RM nabídnout dalším lidem tak, abyste z toho něco měli? RM bude fungovat pouze v rukou podnikavého člověka. Pokud Vás někdo osloví a má představu, že bude za měsíc milionářem, rovnou mu řekněte, že taková práce není pro něj. Tito lidé to totiž nezvládnou a potom na Vás budou pouze naštvaní, že jste jim prodali "něco, co nefunguje". Také lidé, kteří už si u Vás RM pořídili a pak Vás bombardují dotazy "a co mám vlastně dělat" jsou též beznadějní. Naopak, pokud se Vám někdo ozve s tím, že je to fajn a ještě přidá pár nových tipů, tak jste narazili na správného člověka a můžete se těšit i na zvýšení svých vlastních příjmů, protože tento člověk bude částečně pracovat i pro Vás. Nejde tedy o to získat co nejvíce lidí, ale jen takové lidi, kteří tomu sami porozumí a budou dále samostatně pracovat.

Proč se bude referenční marketing rozvíjet?
Na začátku našeho století přichází zlatá éra třetí fáze síťového marketingu tzv. RM – REFERENČNÍ MARKETING. Nejvyspělejší marketingové společnosti dnes kladou důraz především na jednoduchost. Používají PC, moderní řídící systémy a nejnovější sdělovací techniku. Člen distribuční sítě marketingové společnosti třetí fáze se stává zprostředkovatelem informací a život průměrného distributora se stává mnohem jednodušším. Systém RM slibuje finanční svobodu tisícům lidí již desítky let. Tento příslib se splňuje s příchodem třetí fáze síťového marketingu.

Chcete podnikat v nadnárodním měřítku? Společnosti třetí fáze se postarají o všechna cla, daně, směnárenské operace a další nepříjemnosti spojené s nadnárodním podnikáním. Ty nejmodernější společnosti Vám zároveň poskytnou k poradě či k samotné obchodní činnosti odborníka, který pracuje s informacemi od Vás a následně je sám zobchoduje. Stačí se zapojit a začít efektivně vydělávat.

Budoucnost RM vypadá skvěle
Nové trendy a nastávající ekonomické změny budou do tohoto byznysu přitahovat stále více lidí.

Lidé chtějí více svobody. Už dávno minula doba, kdy lidé nastupovali do zaměstnání ve věku 25 let a zůstali v něm celý život… a dělali co jim bylo řečeno, aby o zaměstnání nepřišli. Dnes lidé chtějí větší volnost, aby mohli žít podle svých představ. RM nabízí mnohem větší kontrolu nad svým životem a větší volnost. Cena vstupu do společnosti RM je poměrně nízká, mnohdy i nulová.

Lidé chtějí být bohatí. V minulosti platilo, že čím déle pracujete a čím jste starší, tím více vyděláváte. Vydělávali jste stále víc, protože vám byl pravidelně zvyšován plat. Lidé počítali s tím, že na konci života půjdou do důchodu a v něm budou mít nižší příjem. Jinými slovy, věděli jste, že budete celý život tvrdě pracovat a nakonec půjdete do důchodu chudí.

Víc lidí se probouzí. Jak se přibližuje rok 2010, mnoho lidí si začíná uvědomovat, že průmyslový věk skončil a zákony světa se navždy změnily. Zákony světa se mění od roku 1989, kdy padla železná opona a rozšířil se Internet. Mnoho historiků tvrdí, že v té době skončil průmyslový věk a nastal věk informační. V průmyslovém věku lidé celý život tvrdě pracovali, a když odešli do důchodu, postaral se o ně stát nebo jejich podnik. V informačním věku se o sebe musíme postarat sami. A lidé to vědí …….!

Dnes existují pětadvacetiletí lidé, kteří nikdy neměli žádné zaměstnání a stali se miliardáři tím, že si založili například podnik produkující počítačový software. Na druhé straně je spousta padesátiletých lidí, kteří hledají zaměstnání a doufají, že budou vydělávat 15 tisíc měsíčně. A ještě horší je, že tito padesátníci mají velmi malé nebo žádné úspory, takže nikdy nebudou moci odejít do důchodu. Takový padesátiletý člověk nepotřebuje zaměstnání – potřebuje najít nějaký způsob jak zbohatnout, aby měl z čeho žít do konce svého života. Společnosti referenčního marketingu takovou příležitost nabízejí, neboť poskytují vzdělání a obchodní systémy, které umožňují, aby si každý člověk vybudoval svůj vlastní byznys.

Jak je to s naší nabídkou?
Referenční marketing v našem podání je připraven na všechny trendy. Bude-li Evropa hospodářsky vzkvétat – lidé budou bohatší a budou ve stále vyšší míře využívat kvalitního zboží. Bude-li Evropa v hospodářské krizi, pro mnoho lidí to bude špatné, ale na trhu práce se bude poptávka po kvalitní možnosti vydělat si na živobytí opět zvyšovat. Výhodou našeho systému je, že teritoriem je nám všem celý svět, a to aniž bychom my museli osobně znát někoho ze Slovenska, Polska, Maďarska, Německa a dalších zemí. Prostě obchod se „vyváží“ za hranice na základě známých, známých našich známých a známých jejich známých ……!

Máme v ruce skvělý marketingový byznys, ekonomická krize pro Vás může být stejně dobrá jako ekonomická konjunktura.
To jsou jen některé z mnoha důvodů a ekonomických signálů, proč můžeme tvrdit, že Referenční Marketing má skvělou budoucnost. Pojďme tuto budoucnost společně vybudovat.

Na závěr článku o RM:
V RM jsou úspěšní ti lidé, kteří dokáží vytrvale a důsledně pracovat a nenechají se odradit neúspěchem. Protože tento byznys NEJDE budovat ze dne na den. Výsledky totiž v RM (stejně jako při budování vlastní firmy) přicházejí časem, a to je problém, protože většina dnešních lidí chce mít všechno hned.

„Lidé mají finanční problémy především proto, že se řídí radami chudých lidí."

reklama: