www.katedrala.cz


         
Vložil/a Krčál Jaroslav, Po, 11/15/2021 - 18:28

Potřebujete zvýšit efektivně dostupnost firemního systému mimo prostory firmy? Přemýšlíte, jak zajistit jeho dostupnost také pracovníkům s pružnou pracovní dobou a na home office?
Jedno řešení bychom pro vás měli. Může jím být některý z cloudových online webových informačních systémů. Například WAK INTRA (WI).

Pružná pracovní doba i práce z domova

Důvodů, proč zvýšit dostupnost informačního systému je hned několik. V první řadě toto řešení umožňuje pružné rozvržení pracovní doby. Je nezávislý na místě i času, a jste-li na síti, využívat službu WAK INTRA můžete prakticky kdekoliv, což ocení například pracovníci terénu, kterým na místě poskytuje veškeré nezbytné online informace. Využívat jej proto můžete i na home office. Pojďme si ho ale představit o něco blíže.

Snadné připojení bez instalace

WAK INTRA představuje nový pohled na vedení firemních agend. Tento moderní obchodně ekonomický účetní systém v podstatě funguje na stejném principu jako internetové bankovnictví, které v současné době používá již většina z nás. Pro svůj provoz také používá internetové prohlížeče, jako jsou Google Chrome, Mozilla Forefox či Microsoft Edge. A stejně jako internetové bankovnictví nevyžaduje ani žádnou instalaci. Zkrátka se k systému jen připojíte, a to z jakéhokoliv zařízení s operačním systémem Windows, Android či iOS.

Objednávky, zakázky a fakturace

Na výbornou systém WAK INTRA zvládá vedení účetnictví a mezd, ať již úplné či sdílené. Vypočítá výplaty, připraví odvody i pravidelné mzdové přehledy, ale také objednávky, zakázky, fakturace i veškeré účetnictví. WI vám zpracuje přehledy závazků a pohledávek, hospodářských výsledků, výkazy DPH, kontrolní hlášení i daňové přiznání. Zvládá totiž i elektronickou komunikaci s finančními úřady. Sestaví měsíční/čtvrtletní kontrolní hlášení, vyhotoví přiznání DPH a další daňovou evidenci. Umí navíc poskytnout podklady pro externí audit, dokáže spravovat skladové hospodářství a vedení daňové evidence. Zkrátka je maximálně multifunkční.

Nízké náklady na provoz

WAK INTRA je možné využít v celé řadě oborů. V obchodě, skladu i službách (cestovních i servisních). Snadno ho propojíte s e-shopem, rezervačním systémem cestovní kanceláře i autoservisu. Aniž byste se museli děsit vysokých nákladů. Provoz systému WAK INTRA je finančně velmi nenáročný. V první řadě nebudete muset platit žádnou licenci. V podstatě platíte jen za to, co potřebujete a využíváte, a to v pravidelných měsíčních intervalech.

Dvacetiletá působnost na trhu

WAK INTRA je na trhu déle než dvě dekády (od roku 2000). V současné době zvládá více než 5 tisíc objednávek měsíčně. Na svém kontě tudíž má desítky implementací a spokojených klientů. Ti si na něm mimo jiné cení i nonstop zákaznické podpory, která vám je k dispozici sedm dní v týdnu a 24 hodin denně. Ještě váháte? Neměli byste!

reklama: