www.katedrala.cz


         
Vložil/a Krčál Jaroslav, St, 11/16/2016 - 11:45

Dnešní doba přeje podnikání. Stejně jako kdysi počátkem devadesátých let houfně vznikaly nové firmy, tak i dnes se k podobnému trendu znovu vracíme. Doba je otevřená nápadům a lidem, kteří mají odvahu začít svůj vlastní byznys. Není se čemu divit, že různé podniky, start-upy a projekty rostu jako houby po dešti. Proč by ne. V mnohých z nich se skutečně skrývá výborná myšlenka, služba nebo produkt, který má šanci na trhu prorazit. Tento trend s sebou současně nese i riziko zvětšující se konkurence.

Můžete být nejlepší ve svém oboru, ale zákazník se to nedozví

I tu nelepší službu je ale potřeba vhodnou cestou dostat k zákazníkovi. Když o ní neví, nebo mu ji ukážete ve špatném světle, neprodáte. Doslova nutností při prorážení na trh je zvolit vhodný marketing. Je pochopitelné, že jste odborník ve svém podnikání, nemusíte proto zároveň rozumět i marketingu. S nalezením vhodného řešení pomůže profesionální reklamní agentura nebo grafické studio.

Cesta začíná od správné corporate identity

Gradesi - grafické studio Praha - radí nejdříve vytvořit to, čemu se říká firemní identita nebo též corporate identity. Jedná se o jednotný grafický firemní styl, kterým je firma na první pohled rozpoznatelná. Tím získává i jasnou odlišnost od své konkurence. Firemní identita využívá grafických prvků, které vizuálně sjednotí veškeré tiskové materiály. Například letáky nebo katalogy. Stejně tak webové stránky. Corporate identity mnoho vypovídá o úrovni firmy a jejích kvalitách. Přinejmenším dle zjištění velmi pozitivně působí na cílového zákazníka.

Čím v tvorbě corporate identity začít?

Prvním krokem by jednoznačně měla být tvorba firemního loga. Pokud podnik ještě žádné logo nemá, vytvoří odborníci ze studia Gradesi grafický návrh, který pak budou s klientem dále dotvářet. I pokud už logo máte, je vhodné jednou za několik let zvážit jeho možnou modernizaci.

reklama: