www.katedrala.cz


         
Vložil/a Krčál Jaroslav, Po, 12/02/2019 - 08:26

Moderní technologie a především možnost vše najít během několika vteřin na internetu a sociálních sítích s sebou přináší i otázku, zda nejsou papírové vizitky přežitek. Odpověď je jasná: nejsou a v mnoha situacích se bez nich stále neobejdete.

Kontakty v paměti

Na jednání, semináři nebo třeba workshopu si potřebujete předat kontaktní údaje. Nejjednodušší a také nejrychlejší způsob, jak to udělat, je vyměnit si vizitky. Je tak trochu nemyslitelné, abyste uprostřed konverzace vytáhli z kapsy mobilní telefon a začali si ukládat kontakt, který vám druhá strana diktuje. A stejně jako u knih, i u kontaktů platí pravidlo, že na co si můžeme sáhnout, to si lépe pamatujeme. Vizitka, kterou předáte z ruky do ruky, se tak druh straně vryje do paměti více, než jen nadiktovaná čísla telefonu a také si snáze vzpomene, že došlo k předání vizitky.

Zaručené soukromí

Při určitých akcích není ani vhodné, aby dotyčný mezi ostatními nahlas diktoval svůj email nebo telefon, vizitka je tedy velmi decentní způsob, jak si kontakty předat. Není nic jednoduššího, než mít v kapse vizitkář a kdykoli tak mít vše potřebné po ruce. Rychlý a geniálně jednoduchý způsob, jak klientům či novým obchodním partnerům a potencionálním zákazníkům dát o sobě vědět. V některých oborech se bez tištěné vizitky neobejdete vůbec, příkladem mohou být řemeslníci nebo zaměstnanci státního sektoru. Musíte myslet i na to, že ne každý má chytrý telefon a může si hned vše najít v online prostoru. A často je také mnohem jednodušší jen sáhnout do peněženky nebo vizitkáře a mít kontakt hned po ruce, než vyhledávat v telefonních kontaktech a vzpomínat, jak jsme si danou osobu uložili nebo dokonce jak se vlastně jmenovala.

I v dnešní době online médií a přístupu k informacím jsou vizitky potřeba. V moderní podobě můžou obsahovat i QR kód a propojit tak tradici s inovací, přesto se bez nich neobejdeme. Stejně jako propagační letáky, které stále upřednostňujeme v papírové podobě. Umožňují nám totiž připomenout si to, co nás zajímalo, bez zbytečných dalších informací.

 

 

reklama: