www.katedrala.cz


         
Vložil/a KarelNovotny, Út, 01/26/2010 - 15:47

PPC kampaň je charakteristická tím, že inzerent za reklamu platí až ve chvíli, kdy zaúčinkovala, tzn. přivedla návštěvníka na web. V tom se tedy zasadně odlišují od klasické inzerce na internetu, kde platíte již za její zobrazení. Máte přesnou kontrolu nad svými výdaji, zaplatíte jen tolik prokliků, potažmo návštěvníků, kolik potřebujete. PPC kampaň je velmi dobře měřitelná a plánovatelná.

U PPC kampaní probíhá neustálý konkutrenční boj o pozice. V momentě prvotního nastavení kampaně je možné mít výborné výsledky co se konverzního poměru a umístění na předních pozicích týče, ale za pár dní již může být vše jinak. Je proto nutné kampaně neustále kontrolovat a vyhodnocovat, jen tak lze dosáhnout optimálních a žádaných výsledků.

Nastavení kampaně se může zdát na první pohled jako jednoduchá záležitost. Je však velice důležité správné nastavení kampaně tak, abyste neplatili za jednotlivé kliky více než je nutné. U amatérsky nastavených a spravovaných PPC kampaní je to obvyklé v porovnání s SEO musíte za každého návštěvníka stále platit. Je proto velice důležité nastavit a spravovat kampaně tak, aby se cena za klik snižovala a narůstal počet konverzí.

V rámci českého internetu existují dva dominantní poskytovatelé PPC reklamy
Sklik komukoli umožňuje zadat si inzerát a klíčová slova, na která se inzerát bude objevovat ve stránkách vyhledávání na Seznamu. Inzeráty se neplatí na období, ale za to, když na ně lidé klikají. Proto se Sklik řadí mezi PPC systémy. Zde patří i Google Adwords

Nabízíme komplexní řešení v oblasti propagace webových projektů a elektronického obchodování. Specializujeme se na návrh řešení reklamy na internetu, PPC marketing, vedení PPC kampaní, seo poradenství a webovou analytiku, affiliate program a další.

reklama: