www.katedrala.cz


         
Vložil/a Krčál Jaroslav, Út, 04/28/2020 - 12:29

Každý podnikatel dobře ví, jak důležitou roli hraje propagace. Proto vynakládá nemalé úsilí, aby se v obrovské konkurenci prosadil, dostal se do povědomí svých zákazníků a byl jim neustále na očích. Využívá k tomu řadu nástrojů, jedním z nich jsou i reklamní předměty.

Něco za něco

Význam reklamních předmětů mnoho firem neprávem podceňuje. A to dokonce navzdory tomu, že ve světě byznysu hrají daleko důležitější roli, než by se mohlo na první pohled zdát. Pozitivně totiž ovlivňují vnímání firmy, posilují důvěru, upevňují vztahy. Navíc mohou také zvýšit obrat, mnohé studie prokázaly, že významnou měrou přispívají k navázání spolupráce. Všichni lidé totiž rádi dostávají dárky, a tak se jim takové milé gesto vryje do paměti jako pozitivní vzpomínka. Navíc hned začnou přemýšlet, jak by se vám za něj mohli odvděčit. A čím jiným by vám mohli oplatit vaši pozornost než zakoupením a doporučením vašich produktů či služeb? Právě dobré reference a vracející se zákazníci jsou pro business klíčové.

Dárky nejen k Vánocům

Byla by škoda rozdávat propagační předměty jen o Vánocích, když vám přináší tolik kladných bodů a působí takovým významným psychologickým efektem. Řada intuitivních podnikatelů už na to přišla a obdarovává své zákazníky celoročně. Dělí se s nimi o radost během různých svátků, narozenin, výročí či jiných významných dnů. Zkuste to jako oni, nemusíte přitom rozdávat žádné „veledary“, potěší i drobnost, malá pozornost, kterou dáte vašim zákazníkům najevo, že vám na nich záleží. Rázem se tak z tvrdých obchodníků, kteří chtějí jen prodat a inkasovat, stáváte daleko „lidštějšími“. Dvojnásob to pak platí tehdy, když zákazníci cítí, že prvotním cílem dárků není propagace.

V hlavní roli kvalita a užitnost

Tolik teorie a teď, jak to funguje k praxi. Aby se z reklamního předmětu stal dokonalý propagační nástroj, musí ho vaši zákazníci využívat dennodenně. Měl by proto korespondovat s potřebami a přáními vaší cílové skupiny. Ptejte se zákazníků, po čem touží, co by jim udělalo radost, co by ocenili. Snažte se je překvapit neotřelými a originálními reklamními dárky a nešetřete na kvalitě, musíte si totiž uvědomit, že dárky o vás a vašich službách mnoho vypovídají. Tak ať uděláte dobrý dojem.

 

reklama: