www.katedrala.cz


         
Vložil/a Krčál Jaroslav, Út, 05/26/2020 - 19:18
Webové stránky jsou dnes jedním ze základních komunikačních nástrojů pro naprostou většinu podnikatelů, ať už se jedná o firmy, nebo osoby samostatně výdělečné činné. A nejen komunikačním nástrojem – vždyť co jiného je smyslem webové stránky, než generovat nové zákazníky?
Pokud máte pocit, že na váš web nechodí dost lidí a vaše podnikání stagnuje kvůli nedostatku nových zákazníků, je čas se podívat, co děláte proto, aby vaše stránky byly vidět. Investujete do marketingu? Nebo spoléháte na to, že kvalita se časem prosadí sama? Inu, může to tak být. Ale obvykle nebývá. Vetšinou totiž nemáte dost času a ten, jak známo, je neůprosný. Konkurence ukusuje vaše zisky každý den.
Jsou vaše stránky optimalizované tak, aby se zobrazovaly na předních pozicích
internetových vyhledávačů? Pokud ne, možná nastal čas najít si v Praze kvalitní SEO agenturu a věnovat svým webovým stránkám péči, která jim náleží. Jen tak se tzv. organický, tedy neplacený dosah vaší stránky bude zvyšovat a přivede vám nové zákazníky.
Doba, kdy si většina podnikatelů zvládla SEO udělat sama, je nejspíš nenávratně historií. Internetové vyhledávače jsou čím dál “chytřejší” a komplikovanější, tak jak se jejich tvůrci snaží podat vyhledávajícím ty nejlepší a nejrelevantnější výsledky. Na správné nastavení webu a zlepšení jeho pozice ve vyhledávačích tak nejspíš budete potřebovat profesionály.
Pražské firmy se často obávají, že taková agentura je extrémně drahá a že si ji nemohou dovolit. To samozřejmě pravda být může, ale výše vaší investice do marketingu je na vás a agentura by měla být schopna vám vysvětlit, co pro vás v daném rozpočtu může či nemůže udělat. Jak říká klasik, dobrá práce nebývá levná a levná práce nebývá dobrá. Ale konkurence mezi SEO agenturami je velká a většina klientů si tak může najít agenturu, jejíž poměr ceny a kvality služeb mu bude vyhovovat. Důležité je s agenturou dobře komunikovat a samozřejmě ještě před tím si tu správnou agenturu vybrat.
Jak na to? Dobrým způsobem bývá domluvit si úvodní schůzku, některé agentury vám nabídnou úvodní konzultaci zdarma, například
Digital Flow SEO Praha. Řekněte jim co potřebujete a zeptejte se, co pro vás mohou udělat. Dejte také na pocit – jak na vás zástupce agentury působí? Nesnaží se vás ohromit a utopit záplavou odborných termínů, které pro vás nejspíš stejně nejsou důležité? Věříte mu jako člověku? Hledejte profesionalitu, integritu a kompetenci. Jedním z dobrých vodítek také bývá podívat se, kdo se umisťuje na čelních pozicích Googlu po zadání klíčových slov, jako jsou například „SEO agentura“, SEO Praha apod. Co by mělo být pro tu správnou SEO agenturu lepší reklamou, než vlastní kvalitní pozice?
Při zvažování výše investice do marketingu je užitečné vědět, co vlastně chcete. Nechte si také od zástupce agentury vysvětlit, jak chtějí
návratnost vaší investice zabezpečit. Jako obvykle v marketingu, i v SEO platí, že vložíte -li korunu a vrátí se vám vice, investice se vám zhodnotila. Ale samozřejmě, vy i agentura budete pravděpodobně chtít být konkrétnější a ambicióznější.
Při výběru je také podstatné, jakým způsobem agentura komunikuje. Pokud se už z jejich webu na vás vyvalí spousta nesrozumitelných termínů a ani na prvních schůzce nepochopíte, o čem zaměstnanci agentury mluví, jděte raději jinam. Einstein prý řekl “neumíte-li šestiletému dítěti vysvětlit co děláte, sami tomu nerozumíte” a nejspíše měl pravdu.
Není vaší povinností stát se expertem na online marketing jen proto, abyste pochopili, co vám agentura sděluje. Vy jste klient a agentura by se o vás měla adekvátně starat. Stejně jako si můžete koupit auto za pár desítek tisíc a auto za miliony, také v SEO byznysu jsou agentury levné a drahé. Musí ty drahé být nutně lepší? Ovšemže ne. Na druhou stranu, nejste-li aktuálně právě ve finanční kondici a s agenturou se budete dohadovat o každou korunu, rozmyslete se, zda se do optimalizace webu vůbec pouštět. S příliš malým rozpočtem toho agentura moc nesvede a to by nejspíše přineslo frustraci jak vám, tak agentuře, která svou práci nemůže dělat dobře.

SEO Praha vám pomůže růst

reklama: