www.katedrala.cz


         
Vložil/a ServiceMan TV, Po, 01/06/2014 - 11:57

Webová stránka ServiceMan TV je nová interaktivní služba, zaměřená na praktické videonávody z oblasti domova, zahrady, automobilů, kutilství, hobby, IT a dalších. Cílem je poskytnout prostor lidem, kteří chtějí ostatním pomoci s péčí, instalacemi, údržbou a opravami jejich osobních věcí.

 
Návštěvníci na stránce ServiceMan TV naleznou videa jak od fanoušků této filozofie, tak i profesionální rady od firem, které poradenstvím dávají najevo, že prodejem produktů to pro ně nekončí. Videonávod se stal součástí firemní filozofie u řady světoznámých značek. Tak například v rubrice zaměřené na péči o elektrické spotřebiče jsou videonávody světoznámého výrobce spotřebičů Bosch a například v rubrice zahrada od mezinárodního obchodního řetězce Globus.
„Všechny videonávody pochází od lidí nebo firem, kteří video a internet vnímají jako dobrý způsob, jak se podělit o své zkušenosti, někomu tím pomoci, ale také na sebe upozornit,“ vysvětluje Vladislav Svetlák, zakladatel webu. Dále dodává: „Videonávodem někteří z nás volají po pochvale, jiní po objednávce. Je na tom něco špatného? Není, protože právě tak uspokojujeme své vlastní potřeby“.
Firmy, které od videa očekávají více než jen pochvalu a chtějí získanou pozornost proměnit v kontakt, případně objednávku, mohou využít hned několika nástrojů, které tato služba nabízí. Svetlák dále vysvětluje: „Ekonomická hodnota jakékoli rady spočívá v odezvě na ni,“ a upřesňuje, že „ve virtuálním světě k odezvě potřebujeme právě nástroje“.
Jak to tedy funguje? Jednoduchá registrace uživatelům umožní vkládat vlastní videa ze serverů Youtube nebo Vimeo. Registrovaní uživatelé mohou spolu diskutovat, posílat si osobní zprávy a také přidávat videa do oblíbených. Pro ty náročnější, kteří by svou práci rádi zužitkovali i v podobě nových zakázek, je zde možnost přejít na účet redaktor. Ten na svůj profil může přidávat také videoreference, videonabídku, zpětné odkazy, vlastní banner, kontaktní formulář a další užitečné informace, které v divácích vzbudí zájem o jeho další služby.
 
Vladislav Svetlák na otázku, co chtěl říci tím, že „sdílením vlastních zkušeností měníme svět k lepšímu“ po chvilce přemýšlení odpovídá: „Mám kladný vztah ke sdílení pro jeho pozitivní společenský vliv a rozhodl jsem se tuto náklonnost dát najevo webem ServiceMan TV. Potřeboval jsem však na výstavbu 1 milion korun, který jsem neměl a proto jsem se rozhodl, že svůj vzdušný zámek vybuduji vlastnoručně. O výstavbě webu jsem nic nevěděl a musel jsem se mnohému naučit. Když jsem na web nakonec pohlédl, něco velice důležitého jsem si uvědomil. Ke splnění tohoto snu mi pomohly videonávody lidí z celého světa, kteří byli ochotni podělit se o svou zkušenost. To je důvod, proč jsem přesvědčen o tom, že sdílením vlastních zkušeností měníme svět. Častěji k lepšímu.“
 
ServiceMan TV neklade důraz jen na opravdovou snahu pomáhat a radit, ale i na netiketu. To kromě jiného znamená ohleduplně komentovat a neodsuzovat videa, která nejsou ve špičkové kvalitě, protože jak říká provozovatel Svetlák: „Lidé, kteří zde vkládají svá videa, usilují o přispění nejlépe, jak jim to jejich podmínky umožňují,“ a také je přesvědčen, „že nedokonalostí videoprezentací nejsou uživatelé šizeni, protože užitek spočívá v jejich obsahu“.
Dále zde nejsou tolerovány spamy, zneužívání autorských práv, ale také nešvary jako nerespektování názorů druhých či narušování soukromí.
 
Kontakt a další informace:

reklama: