Studenti si od nás z Vyšší odborné školy publicistiky (VOSP) do profesního života odnášejí cenné pracovní zkušenosti. Během studia si osvojují praktické dovednosti ve třech zaměřeních, v nichž se mohou dále specializovat. V prvním ročníku získají studenti základy žurnalistiky, mediální tvorby a úvodu do společenských věd. Na začátku druhého ročníku si volí zaměření, pokračují v prohlubování teoretických znalostí, praktických dovedností, účastní se projektů a praxí a dále se specializují. Ve třetím ročníku studia rozvíjejí vybranou specializaci, tvoří vlastní projekty a pokračují v praxích.
Naši studenti rozumí médiím
V průběhu celého studia jsou studenti vedeni ke schopnosti vnímat prostředí kolem sebe v souvislostech a ke schopnosti objektivně a zasvěceně informovat o událostech a proměnách světa. Progresivní systém modulů a volitelných tvůrčích dílen je naučí rozumět médiím a umožňuje a zvládnout novinářskou práci v oblasti tištěných médií, rozhlasu, televize a multimédií. Studium na VOSP je denní, pomaturitní, tříleté.
Vyučování na VOSP Vás připraví na praxi
Vyučování je koncipováno tak, že teoretický výklad v přednáškách je doplňován praxí v seminářích a příslušných médiích a odborných dílnách. V průběhu studia jsou předepsány čtyři odborné praxe. Praktické schopnosti prohlubuje spolupráce s předními českými médii. Škola disponuje vlastním grafickým studiem, internetovými učebnami, knihovnou, rozhlasovým a televizním studiem. Vybrané studijní práce jsou uveřejňovány též na školním webu.
Jaké obory nabízíme:
Autorská žurnalistika - V tomto zaměření studenty komplexně připravujeme zejména pro tvorbu obsahů všech typů médií. Studenti se mohou dále specializovat ve společenské, politické, kulturní, sportovní nebo ekonomické publicistice. Audiovizuální a digitální média - Prvotní seznámení s oborovou problematikou získávají studenti ve společném základu, kde získávají úvodní teoretickou i praktickou orientaci. Zaměření se dále dělí na dílčí specializace – video, audio, fotografie, animace a multimédia. Marketingová komunikace - Zaměření vyučujeme pomocí dvou specializačních modulů. V prvním modulu studenti dostávají úplný základ dovedností a znalostí z oboru PR a vybraných oblastí marketingu a marketingové komunikace. Důraz klademe na porozumění produktu klienta a jeho podpoře pomocí různých PR kanálů a technik.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.