še čistého nájmu klasických kancelářských prostor, a dělo se tak i v jeho posledním kvartálu. Naopak v oblasti nájmu zařízených a virtuálních kanceláří je situace dlouhodobě stabilní a rostoucí, jelikož zde dochází až k 15% úspoře nákladů v rozpočtu u nájemce. Klienti flexibilních kanceláří se podílí na nákladech společně, a tudíž uspoří nemalé provozní náklady za investice do vlastního nábytku, telefonní ústředny, technického zázemí, kabeláže a v neposlední řadě i na mzdových nákladech za vlastní recepční. Recepční business centra vyřizují veškeré telefonní hovory jménem každé společnosti, vzkazy předávají dle instrukcí klienta a zařídí i další administrativní či sekretářské úkony. Flexibilní kanceláře Pankrác Business Centre jsou určené pro zákazníky, kteří upřednostňují nejen krátkodobý a dlouhodobý pronájem kancelářských prostor, ale i služby virtuální kanceláře a prestižní adresu pro registraci sídla společnosti. „Vzhledem k tomu, že jsme lokálním poskytovatelem zařízených kanceláří, velice dobře známe potřeby místního trhu a jsme schopni okamžitě a pružně reagovat na individuální požadavky našich zákazníků. Nejsme svázáni zdlouhavými rozhodovacími procesy a omezeni pravidly jako je to v případě nadnárodních korporací,“ říká: Ivona Hronová, ředitelka Business Centra. Řadu zákazníků překvapí cena za pronájem zařízené kanceláře se službami, která je většinou na první pohled vyšší, než je tomu v případě tradičních kancelářských prostor. Razantní snížení ceny však plyne ze služeb, které nejsou potřebné neustále, jako jsou např. pronájem zasedacích místností, administrativní služby, kopírky, vybavení kuchyňky apod. Ty jsou sdíleny mezi nájemci a celkový náklad na pronájem a služby tak je výhodnější až o 15 %.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.