www.katedrala.cz


         
Vložil/a KarelNovotny, Ne, 03/28/2010 - 14:35

PR články bývají účinným prostředkem marketingu a komunikace a také dobrým nástrojem jak zvýšit návštěvnost. Jak postupovat, aby byl PR článek co nejvíce účinný, vzbudil zájem čtenářů a ti si ho také přečetli? Především je to empatie. Tedy jeho schopnost vcítit se do čtenáře a zajímavě mu popsat to, co ho bude podle všeho nejvíce zajímat. Nutný je i zájem o firmu či produkty – vcítit se tedy i do ní, „objevit“ to, co je na ní zajímavé, čím se liší od jiných a ptát se, proč tomu tak je. Každá firma, každý manažer jsou něčím zajímaví, inspirativní pro jiné. Je snadné sednout a popsat co nejvíce činností či výrobků, od každého alespoň trochu. Strohý popis ale nestačí, čtenář chce víc. Nechce samochválu či strohý popis, ale informaci, kterou může využít, nebo která doplnění poznatky z oblasti jeho zájmu, vědění, případně ho může inspirovat – a je jedno, jestli to bude inspirace k návštěvě výstavy, nebo k přebudování bytu, nebo k zavedení nových postupů při řízení firmy. Mottem dobrého autora PR článků by tedy mělo být: Neexistuje nezajímavá firma, existují jen firmy, které to o sobě nedovedou říct. Jaké jsou hlavní cíle PR článků? Především vytváření dobrého jména firmy. Vytváření povědomí o značce. Zviditelnění výrobků pro veřejnost. Objasňování problematiky a zodpovídání častých dotazů v pr článcích. Využijte i vy pr marketing nebo registraci do katalogů zviditelněte svoji firmu na internetu.Ve chvíli, kdy spustíte nový web, je třeba na něj přivést návštěvníky. Jako první krok doporučujeme registraci do katalogů – je to rychlý a levný způsob propagace, jak zajistit přístupy na web z vyhledávačů a také zpětné odkazy. Registrace do katalogů se však vyplatí i staršímu webu, byla-li jeho propagace při spuštění zanedbána. Vaši stránku tak ve vyhledavačích najde více návštěvníků, což přinese větší odbyt pro zboží nebo služby, které nabízíte. Jedná se o základní krok jak dát vědět o Vašem webu vyhledávačům, že existuje. Proto, aby měla Vaše registrace vůbec smysl, je nutné stránky zaregistrovat nejméně do cca 100 kvalitních katalogů. Při vyplňování formulářů, nebo-li přidávání nových odkazů do katalogů, je také třeba být důsledný a správně vyplňovat informace, jinak se stránky v katalogu vůbec nemusí objevit. Ve většině kvalitních katalogů, administrátoři ručně posuzují a následně schvalují jednotlivé vložené odkazy.

reklama: